کمیته دارت خوزستان

هدف ترویج دارت در استان و کشور

هدف ترویج دارت در استان و کشور

نویسندگان

سومین مسابقه از 8 مسابقه رنکینگ استان در فصل 94 با استقبال 40 بازیکن 

دارت انداز در دو بخش آقایان و بانوان در اهواز پایان یافت .


    به گزارش روابط عمومی، روز پنج شنبه 94/07/02 ساعت 10 صبح سوت آغاز مرحله سوم رنکینگ استان در بخش بانوان به صدا درآمد که با رقابت فشرده دارت بازان همراه بود که در پایان این دوره خانم توران قادری  توانست مهناز نوروزی  را در فینال این دوره از مسابقات شکست داده و ضمن کسب مقام قهرمانی  20 امتیاز  دیگر را از آن خود کند .

مقام سوم مشترک نیز به فرشته کاشی ساز و فروزان رحمانی  رسید.

روز جمعه نیز این مسابقات در بخش آقایان ادامه پیدا کرد که پس از 6 ساعت رقابت بین 27 مرد دارت انداز در قالب جدول دو حذفی ، در پایان عباس نبی زاده از ماهشهر توانست پس از غلبه بر لطف اله محمدی از بهبهان ، به مقام قهرمانی سومین دوره رنکینگ مسابقات در فصل 94 دست پیدا کند . مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات نیز به شهاب شجیراتی  از اهواز و علی نوری میسا از امیدیه  رسید.

بر همین اساس در پایان مرحله سوم رنکینگ کشوری 94 در بخش بانوان ، توران قادری از اهواز با 48 امتیاز در رده نخست ، سارا خدادای کریموند و فریبا کیانی لیرهانی هر دو از امیدیه با 36 امتیاز به صورت مشترک در رده دوم و مهین مکوندی و مهناز نوروزی و فرشته کاشی ساز  هر سه از اهواز با 32 امتیاز مشترکا در جایگاه سوم جدول رنکینگ قرار گرفته اند .


همچنین در بخش آقایان ، عباس نبی زاده از ماهشهر با 60 امتیاز در رده نخست ، لطف اله محمدی از بهبهان با 44 امتیاز  در رده دوم و ابراهیم قنبری از شوشتر با 36 امتیازر جایگاه سوم جدول رنکینگ قرار دارند.

                                                     

    از نکات مورد توجه در رنکینگ استان حضور نوجوان شوشتری در بخش آقایان بود تا کم سن ترین بازیکن مسابقات " امیر محمد جهانگیری " لقب گیرد.

همچنین در طول برگزاری مسابقات در روز های پنجشنبه و جمعه حضور ریاست انجمن دارت استان " جناب آقای محمد رجبی " باعث قوت قلب و دلگرمی بازیکنان دارت گردید.


جدول رنکینگ  مسابقات لیگ انفرادی استان خوزستان فصل 94


جدول رنکینگ  مسابقات لیگ انفرادی استان خوزستان فصل 94

ادامه  جدول رنکینگ  مسابقات لیگ انفرادی استان خوزستان فصل 94

high flier

نظرات  (۱)

۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۳ شاهین حسینی
سلام و خدا قوت
تبریک میکویم به برگزارکنندگان و مقام آوران دارت خوزستان.امیدوارم با همین جدیت و پشتکار یه تمرینات و بازی های خود بپردازید تا به امید خدا به حق خود در بازی های کشوری و قهرمانی ایران برسید.
برایتان بهترین ها را آرزو دارم و از صمیم قلب خوشحالم.
در ضمن آدرس گروه حرفه ای دارت جاویدان را به خاطر بسپارید.
javidandarts.mihanblog.com
موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی