کمیته دارت خوزستان

هدف ترویج دارت در استان و کشور

هدف ترویج دارت در استان و کشور

نویسندگان

به گزارش روابط عمومی کمیته دارت استان خوزستان چهارمین مرحله مسابقات 

رنکینگ استان ( انتخابی تیم استان) در فصل 94 روز  15 آبان ماه  در 

شهرستان  شوشتر برگزار میشود.


چهارمین مرحله از مسابقات رنکینگ  استان خوزستان روز


 جمعه  94/08/15  در دو بخش آقایان  و بانوان راس ساعت 9  صبح


 در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شوشتر برگزار خواهد شد.

 

قرعه کشی راس ساعت 9:30 میباشد .

 

مسابقات به صورت دو حذفی و 501 دبل تمام 2 لگ از 3 لگ

می باشد .

 

بازیکنان شرکت کننده موظف هستند تا ساعت فوق ثبت نام خود را انجام دهند.

 

این مسابقات به صورت ازاد میباشد و بازیکنان میتوانند با

در دست داشتن کارت بیمه ورزشی سال 94 در این مسابقات شرکت

 کنند

 

مسابقات لیگ استان در هشت مرحله با امتیاز مجزا برگزار خواهد شد

و نفرات برتر می توانند به عنوان تیم استان خوزستان در مسابقات

 قهرمانی کشور شرکت نمایید. 

 

 

روابط عمومی کمیته دارت استان خوزستان

high flier

نظرات  (۷)

۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۳ هامون خلیلی زرافشان
با سلام
خیلی خوشحال شدم که میبینم دارت در استان خوزستان انقدر طرفدار داره < بهتون تبریک میگم و آرزوی موفقیت دارم

همیشه به قوانین خودتون احترام بذارید و توقع خارج از قانون از همدیگه نداشته باشید ، تا دوستیهاتون مستدام باشد

بازیکن دارت گیلان
باسلام و خسته نباشید
جناب حیاطی تا آنجایی که میبینم شما اصلا تا کنون در مسابقه ای نبوده ای و اینکه بازی شما خوب هست یا نه فقط خودتون میگید، بازی دارت در ماه بازیکن ممکنه افت داشته باشه چه برسه به شما که 1سال هست کسی بازی شمارو ندیده باشه شاید فقط هم باشگاهی تون بتونه تایید کنه ،، خداروشکر این نتایج در سطح مسابقات کشوری هست که میتونه بگه سطح مسابقات استان خوب هست یا نه . لطف کنید از روی غرض ورزی صحبت نکنید و خودتون رو توی مسابقات نشون بدید و بازی دارت بازای دیگرو زیر سوال نبرید،، به امید دیدار شما در سالهای دیگه
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۳ روح اله قادری
در مورد سطح بازیها این را خاطر نشان کنم که همه دارت بازان خوب استان حضور داشتند و طبق مقرارات کشوری بازیکنی که در مسابقات شرکت نکرده باشد حتی اگر بازیکن قابلی باشد در رنکینگ آن سال جایی ندارد.

ضمناً در مورد آقای حیاتی این را باید اضافه کنم که ایشان بازیکن خوبی است و بنده افتخار بازی با ایشان در اردیبهشت ماه امسال در ماهشهر را داشته ام و سطح بازی ایشان خوب است ولی متاسفانه ایشان باتوجه به بازی خوب در هیچ یک از مسابقات استان تاکنون شرکت نکرده اند . که امیدوارم این اتفاق بافتد و در مسابقات آتی شاهد حضور ایشان باشیم.
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۵:۱۳ روح اله قادری
با سلام خدمت همه دوستان از جمله آقای حیاتی عزیز

در مورد مسئله پیش آمده باید این  را عرض کنم خدمت دوستان که طبق برنامه ریزی بعمل آمده قبل از بازی و همچنین طبق فراخوان اعلام شده به همه دارت دوستان مقرر شده بود تا ساعت 9:30 صبح همه دوستان ثبت نام اولیه را انجام داده تا مسئول مسابقات قرعه کشی را انجام دهند که با صحبت های انجام شده بین اعضای کمیته دارت استان قرعه کشی با 1 ساعت تاخیر آن هم بعلت همکاری با دارت بازان شهرستانی بوده انجام پذیرفت.

در مورد شما نیز که تاخیر یک ساعت و چهل دقیقه ای داشته اید مسئول مسابقات طبق آئین نامه اجرای که می گوید بعد از قرعه کشی حق اضافه کردن هیچ بازیکنی در جدول وجود ندارد عمل کرده است که از نظر اعضای کمیته استان بسیار کار پسندیده وهمچنین طبق مقررات انجام داده است.
اگه میگفتن وقت ثبت نام تموم شده که هیچ مشکلی نبود ولی وقتی مسئول از همون بازیکنانی که در کشور مقام دارند سوال میکنن و هیچ کدام از اون بازیکنان حاظر به مسابقه دادن نمیشوند چون میدانند سطح بازیشون پایین تره و 100% بازی رو میبازنند ادم حرصش میگیره و بعدش شما میگین سطح بازی بالا بود.اخه این بازیکنه که تصمیم میگیره که کسی بازی کنه یا نه هم جای بحث دارد ولی خواهشا نگین جایی که سطح بازی و بازیکنان بالا بود...
با سلام خدمت دوست گرامی آقای حیاتی 
با نظر شما کاملا مخالف هستم .... اینکه شما اینهمه راه را تا شوشتر رفتین بقیه هم همین راه را طی کردن و هزینه ، همیشه مسابقات راس ساعت 10 شروع میشد ولی اینبار بخاطر طولانی بودن مسیر از 10 به 11 تغییر کرد و برای ثبت نام هم زمان لازم در نظر گرفته شد.. در همه مسابقاتی کهدر کشور برگزار میشه بعد از ساعت معین ثبت نامی صورت نمیگیرد و اینکه مسولین چرا از بقیه پرسیدن جای تعجب داره و خیلی راحت باید بهتون میگفتن وقت ثبت نام تموم شده و جای حرفی نباشه ... ما متاسفانه هیچ قانونی در استان رعایت نمیکنیم و اینه که انتظار نابجا هم داریم.. اینکه سطح اون بازیکن بالا هست یا نه از نتایج بازیهای گذشتش میشه فهمید و اینو متذکر بشم که ما در قسمت بانوان بازیکن ملی پوش داریم و در قسمت آقایون هم بازیکنانی هستن که در مسابقات قهرمانی کشور مقام کسب کردن ، پس دیگه سطح مسابقات رو زیر سوال نبرید و مسول هییت شوشتر فقط میزبان خوبی بودن و در امر برگزاری نمیتونستن دخالت کنن. امیدوارم از این به بعد بجای محکوم کردن دیگران با برنامه ریزی درست به کار خودمون برسیم و دیگران رو محکوم نکنیم..
یاحق 
سلام
سطح برگذاری مسابقات بسیار پایین بود و بازیکن ورداشته به احترام دعوت مسول برگذاری فدراسیون این همه راه از شهرستان اومده وقت نهاده و هزینه کرده کلی راه رو تو بارون اومده بعد به خاطر چند دقیقه تاخیر نزاشتن مسابقه بده و چون میدونستان سطح بازیکن خیلی از خودشون بالاتره و مسول به جایی که خودش استقبال کنه از بازیکن از شرکت کننده ها سوال میکنه که ایا حاظرن با او مسابقه بده یا نه انگار خوده بازیکنان اونجا مسول برگزاری و خود مسول کاره ای نیست و همه هم چون میدونستن که بازیکنی که اومده سطحش خیلی از اون ها بالاتره قبول نکردن با او به رقابت بپردازن و خود مسول هم هیچ کاری نکرد و با این کارش سطح مسابقه رو اورد پایین و ی مسابقه در حد اماتور برگذار کردن و حتما به خودش هم میباله که مسابقه نهادیم سطحش بالا بوده واقعا من برای مسول برگذاری مسابقه دارت و ورزش شوشتر و استان متاسفا که همچین مسولی نهاده و که همچین مسابقه سطح پایینی برگذار کنه.
شما به جای دعوت از بازیکنان حرفه ای و سطح بالا از بازیکنان اماتور و سطح پایین استفاده کردین ابروی خودتون رو با این کار زیر سوال بردین امید وارم دیگه همچین اتفاقاتی در کمیته برگذاری مسابقات اتفاق نیوفته و در اینده از بازیکنان حرفه ای استفاده بشه تا سطح مسابقات استان بالا بره و بتونیم در کشور استان خوزستان حرفی برای گفتن داشته باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی