کمیته دارت خوزستان

هدف ترویج دارت در استان و کشور

هدف ترویج دارت در استان و کشور

نویسندگان

دومین مسابقه از 4 مسابقه رنکینگ کشوری در فصل 95 با استقبال 41 بازیکن دارت انداز در بخش بانوان در مجموعه ورزشی کوثر سالن 9 دی در شهر یاسوج برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی ، سالن 9 دی شهر یاسوج روز جمعه 25 تیرماه  میزبان 41 بانوی ورزشکار بود که پس از قرار گرفتن در 16 گروه 3 نفره پس از انجام مراسم افتتاحیه راس ساعت 10:00 صبح با یکدیگر به رقابت پرداختند .

بر اساس این گزارش ، ساناز برمشوری از فارس توانست پدیده این مسابقات، مژگان رحمانی از تهران را در فینال شکست داده و به مقام قهرمانی دومین دوره رنکینگ کشور دست یابد.

مقام سوم مشترک نیز به زهرا یزدانخواه از خراسان رضوی و آسیه حاصلی ادیب از کهگیلویه و بویراحمد رسید.

هم اکنون در جدول رنکینگ کشوری بانوان تا پایان مرحله دوم ، زهرا یزدانخواه از خراسان رضوی با 100 امتیاز در جایگاه اول ، ساناز برمشوری از فارس و توران قادری از خوزستان با 80 امتیاز مشترکا در جایگاه دوم و آسیه حاصلی ادیب از کهگیلویه وبویراحمد ، بهناز سلمانی و اطهر عابدینی هر دو از اصفهان با 60 امتیاز در رتبه چهارم مشترک ،مژگان رحمانی از تهران با 55 امتیاز در رتبه هفتم و سونیا جرجانی و منا فرهنگ از تهران ، ساجده احمدی از گلستان و طاهره عیدی از فارس با 50 امتیاز در رتبه هشت مشترک قرار دارند.

high flier

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی