کمیته دارت خوزستان

هدف ترویج دارت در استان و کشور

هدف ترویج دارت در استان و کشور

نویسندگان

به گزارش روابط عمومی ، سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور شهر اهواز روز پنج شنبه 12 اذر ماه میزبان 53 بانوی ورزشکار بود که پس از قرار گرفتن در 16 گروه 4 نفره پس از انجام مراسم افتتاحیه راس ساعت 10:30صبح با یکدیگر به رقابت پرداختند .

بر اساس این گزارش ، ساجده احمدی از استان گلستانتوانست ساناز برمشوری از استان فارس را در فینال این دوره از مسابقات شکست داده و ضمن کسب مقام قهرمانی70 امتیاز  دیگر را از آن خود کند .
مقام سوم مشترک نیز به آسیه حاصلی ادیب از کهکیلویه و بویر احمد و فریبا زیانی از استان فارس رسید.

روز جمعه نیز این مسابقات در بخش آقایان ادامه پیدا کرد که پس از 7 ساعت رقابت بین 84 مرد دارت انداز در قالب 32 گروه 3 نفره ، در پایان حسین اعرابی از استان اصفهان توانست پس از غلبه بر سید حسین پیشوایی از استان گیلان  به مقام قهرمانی پنجمین دوره رنکینگ مسابقات در فصل 94 دست پیدا کند . مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات نیز به شاهین حسینی و داریوش خورشیدی از استان فارس رسید.

بر همین اساس در پایان مرحله پنجم رنکینگ کشوری 94 در بخش بانوان ، ساجده احمدی از گلستان با 420 امتیاز در رده نخست ،ساناز برمشوری از فارس با 300 امتیاز در رده دوم ،زهرا یزدان خواه از خراسان رضوی و خدیجه حاجی پور از گیلان با 270 امتیاز به صورت مشترک در رده سوم و  سارا خدادادی از خوزستان با 260 امتیاز در رده چهارم جدول رنکینگ قرار گرفته اند .
همچنینی در بخش آقایان ، سید حسین پیشوایی از گیلان با 320 امتیاز در رده نخست ،بهروز محمد رحیم پور از البرز با 300 امتیاز در رده دوم ،داریوش خورشیدی از فارس با 290 امتیاز در رده سوم و اسماعیل عاشوری از گیلان با 270 امتیاز در رده چهارم جدول رنکینگ قرار دارند.

آخرین مرحله از مسابقات رنکینگ کشوری سال 94 در استان سمنان در روز های 15 و 16 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
طبق اساسنامه 4 بازیکن برتر در بخش آقایان و بانوان که در پایان آخرین مرحله رنکینگ و پس از محاسبه امتیازات مشخص می گردند، به اردوی انتخابی سال 95 راه خواهند یافت.

high flier

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی